black and white bed linen

Najczęściej zadawane pytania

Odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszych usług i produktów.

Często zadawane pytania

1. Czy muszę zakładać konto, żeby coś kupić?

Nie. Zakupy są możliwe bez rejestracji – wystarczy dodać produkt do koszyka i podać dane do wysyłki.

2. Jakie są formy płatności?

Akceptujemy:

– przelew online,

– kartę płatniczą,

– BLIK.

Wszystko odbywa się przez bezpieczne bramki płatnicze.

3. Jak realizowana jest dostawa?

Wysyłamy za pośrednictwem InPost – do paczkomatów lub kurierem.

Standardowy czas dostawy: 2 dni robocze. Maksymalny: 14 dni

4. Czy mogę zwrócić zamówienie?

Tak. Masz 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot produktów, które się do tego nadają (np. akcesoria, kawy nieotwarte).

5. Czy mogę zwrócić otwartą kawę?

Nie. Ze względów higienicznych i zgodnie z prawem – otwartych produktów spożywczych nie można zwrócić.

6. Czy kawy są świeże?

Tak. Kawy mają długie terminy przydatności, ale rotują szybko i są regularnie uzupełniane.

8. Kto prowadzi sklep?

Sklep Kawantura prowadzony jest przez firmę:

Grzegorz Ślusarski

ul. Próchnika 3/2, 82-300 Elbląg

NIP: 5783150680 | REGON: 520344910

7. Czy wysyłacie za granicę?

Nie. Obecnie realizujemy wysyłki jedynie na terenie Polski.

9. Czy mogę zamawiać kawę cyklicznie?

Tak. Wybierasz kawę z oznaczeniem subskrypcji, decydujesz jak często ją chcesz – i masz spokój.

10. Czy mogę zamawiać kawę cyklicznie?

Tak. Wybierasz kawę z oznaczeniem subskrypcji, decydujesz jak często ją chcesz – i masz spokój.

14. Czym różnią się zestawy od pojedynczych kaw?

Zestawy to specjalnie dobrane kombinacje produktów, często z lepszą ceną i dodatkami (np. PDF, filiżanka, akcesorium).

13. Czym różnią się zestawy od pojedynczych kaw?

Zestawy to specjalnie dobrane kombinacje produktów, często z lepszą ceną i dodatkami (np. PDF, filiżanka, akcesorium).

12. Jak często otrzymuję kawę?

Możesz wybrać opcję 1 lub 2 razy w miesiącu. Dni dostawy wpisujesz samodzielnie w komentarzu do zamówienia.

11. Jak często otrzymuję kawę?

Możesz wybrać opcję 1 lub 2 razy w miesiącu. Dni dostawy wpisujesz samodzielnie w komentarzu do zamówienia.

gray computer monitor

Kontakt z nami

Masz pytania? Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy!