Najczęściej zadawane pytania
Odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszych usług i produktów.
Często zadawane pytania
1. Czy muszę zakładać konto, żeby coś kupić?
Nie. Zakupy są możliwe bez rejestracji – wystarczy dodać produkt do koszyka i podać dane do wysyłki.
2. Jakie są formy płatności?
Akceptujemy:
– przelew online,
– kartę płatniczą,
– BLIK.
Wszystko odbywa się przez bezpieczne bramki płatnicze.
3. Jak realizowana jest dostawa?
Wysyłamy za pośrednictwem InPost – do paczkomatów lub kurierem.
Standardowy czas dostawy: 2 dni robocze. Maksymalny: 14 dni
4. Czy mogę zwrócić zamówienie?
Tak. Masz 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot produktów, które się do tego nadają (np. akcesoria, kawy nieotwarte).
5. Czy mogę zwrócić otwartą kawę?
Nie. Ze względów higienicznych i zgodnie z prawem – otwartych produktów spożywczych nie można zwrócić.
6. Czy kawy są świeże?
Tak. Kawy mają długie terminy przydatności, ale rotują szybko i są regularnie uzupełniane.
8. Kto prowadzi sklep?
Sklep Kawantura prowadzony jest przez firmę:
Grzegorz Ślusarski
ul. Próchnika 3/2, 82-300 Elbląg
NIP: 5783150680 | REGON: 520344910
7. Czy wysyłacie za granicę?
Nie. Obecnie realizujemy wysyłki jedynie na terenie Polski.
9. Czy mogę zamawiać kawę cyklicznie?
Tak. Wybierasz kawę z oznaczeniem subskrypcji, decydujesz jak często ją chcesz – i masz spokój.
10. Czy mogę zamawiać kawę cyklicznie?
Tak. Wybierasz kawę z oznaczeniem subskrypcji, decydujesz jak często ją chcesz – i masz spokój.
14. Czym różnią się zestawy od pojedynczych kaw?
Zestawy to specjalnie dobrane kombinacje produktów, często z lepszą ceną i dodatkami (np. PDF, filiżanka, akcesorium).
13. Czym różnią się zestawy od pojedynczych kaw?
Zestawy to specjalnie dobrane kombinacje produktów, często z lepszą ceną i dodatkami (np. PDF, filiżanka, akcesorium).
12. Jak często otrzymuję kawę?
Możesz wybrać opcję 1 lub 2 razy w miesiącu. Dni dostawy wpisujesz samodzielnie w komentarzu do zamówienia.
11. Jak często otrzymuję kawę?
Możesz wybrać opcję 1 lub 2 razy w miesiącu. Dni dostawy wpisujesz samodzielnie w komentarzu do zamówienia.
Kontakt z nami
Masz pytania? Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy!